WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Radio ZET nowym liderem w Rzeszowie w I półroczu. Awans Trójki na podium

Wawa zyskała najwięcej wśród sieci radiowych. Złote Przeboje najbardziej w dół

2017-08-11 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w okresie od maja do lipca br. znalazła się Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio Wawa, a na czele spadków znalazły się Złote Przeboje - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Shutterstock.com Shutterstock.com

W okresie od maja do lipca 2017 roku udział w rynku sieci radiowej Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 6,4 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik tej rozgłośni zmalał o 0,2 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,5 proc., po wzroście o 0,1 pkt. proc. Przewaga Eski nad Audytorium 17 zmniejszyła się o 0,3 pkt. proc. do 0,9 pkt. proc.

Na ostatniej lokacie podium, z udziałem na poziomie 3,3 proc., uplasowało się RMF MAXXX. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,2 pkt. proc.

Z miejsca trzeciego na czwarte spadły Złote Przeboje. Stacja ta zanotowała największą stratę w zestawieniu - wynoszącą 0,5 pkt. proc. do 2,6 proc.

Dwa oczka niżej znalazło się Radio Wawa, które pochwalić się mogło największym wzrostem. Udział tej rozgłośni zwiększył się o 0,5 proc. do 1,4 proc.

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Eska, Audytorium 17, radio track, sieci radiowe

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia