Sieci radiowe: Radio Eska z dużym spadkiem, Radio Wawa z największym wzrostem

Liderem słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w IV kwartale ub.r. była Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio Wawa, zaś na przeciwnym biegunie znalazło się ZET Gold - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od października do grudnia 2015 roku udział w rynku sieci radiowej Radio Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 6,7 proc., czyli o 20,24 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,3 proc., po spadku o 8,62 proc.

Ostatnią lokatę podium zajęło RMF MAXXX (3,3 proc. udziału; + 3,13 proc.).

Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają: Złote Przeboje (3,1 proc. udziału; bez zmian) oraz Radio Plus, które zanotowało wzrost wynoszący 5 proc. do 2,1 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-na-czele-sluchalnosci-w-godzinach-wieczornych-trojka-wyprzedzila-jedynke-raport ##

Największy wzrost w fali październik - grudzień ub.r., wynoszący 71,43 proc. do 1,2 proc., odnotowało Radio Wawa, które w rankingu awansowało z siódmej na szóstą lokatę.

Zaś najwięcej straciło ZET Gold, które spadło z 6. na 7. pozycję. Stacja odnotowała spadek udziału o 25 proc. do poziomu 0,9 proc.

grafika

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK