Sieci radiowe: Radio Eska z dużym spadkiem, Radio Wawa z największym wzrostem

Liderem słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w IV kwartale ub.r. była Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio Wawa, zaś na przeciwnym biegunie znalazło się ZET Gold - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od października do grudnia 2015 roku udział w rynku sieci radiowej Radio Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 6,7 proc., czyli o 20,24 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,3 proc., po spadku o 8,62 proc.

Ostatnią lokatę podium zajęło RMF MAXXX (3,3 proc. udziału; + 3,13 proc.).

Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają: Złote Przeboje (3,1 proc. udziału; bez zmian) oraz Radio Plus, które zanotowało wzrost wynoszący 5 proc. do 2,1 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-na-czele-sluchalnosci-w-godzinach-wieczornych-trojka-wyprzedzila-jedynke-raport ##

Największy wzrost w fali październik - grudzień ub.r., wynoszący 71,43 proc. do 1,2 proc., odnotowało Radio Wawa, które w rankingu awansowało z siódmej na szóstą lokatę.

Zaś najwięcej straciło ZET Gold, które spadło z 6. na 7. pozycję. Stacja odnotowała spadek udziału o 25 proc. do poziomu 0,9 proc.

grafika

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7