Sieci radiowe: Radio Eska z dużym spadkiem, Radio Wawa z największym wzrostem

Liderem słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w IV kwartale ub.r. była Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio Wawa, zaś na przeciwnym biegunie znalazło się ZET Gold - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od października do grudnia 2015 roku udział w rynku sieci radiowej Radio Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 6,7 proc., czyli o 20,24 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,3 proc., po spadku o 8,62 proc.

Ostatnią lokatę podium zajęło RMF MAXXX (3,3 proc. udziału; + 3,13 proc.).

Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają: Złote Przeboje (3,1 proc. udziału; bez zmian) oraz Radio Plus, które zanotowało wzrost wynoszący 5 proc. do 2,1 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-na-czele-sluchalnosci-w-godzinach-wieczornych-trojka-wyprzedzila-jedynke-raport ##

Największy wzrost w fali październik - grudzień ub.r., wynoszący 71,43 proc. do 1,2 proc., odnotowało Radio Wawa, które w rankingu awansowało z siódmej na szóstą lokatę.

Zaś najwięcej straciło ZET Gold, które spadło z 6. na 7. pozycję. Stacja odnotowała spadek udziału o 25 proc. do poziomu 0,9 proc.

grafika

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej