SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sigma Bis zajmie się kampanią promującą spis powszechny w prasie

Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU wygrała przetarg Głównego Urzędu Statystycznego na przeprowadzenie kampanii  informacyjno-promocyjnej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021. Pokonała w nim m.in. Media Group, Fabrykę Komunikacji Społecznej i Mastermind Media.

Trwający od końca grudnia 2020 roku przetarg podzielony był na 2 części. Pierwsza dotyczyła produkcji spotów reklamowych i filmu instruktażowego, zakupu czasu antenowego i emisji spotów w telewizji i radiu, zakupu czasu antenowego do lokowania wiedzy eksperckiej ekspertów statystyki publicznej w programach informacyjnych i lifestylowych, w celu promocji NSP 2021.

Ta część pozostaje wciąż nie rozstrzygnięta.

Część druga obejmowała opracowanie materiałów, zakup powierzchni reklamowej i publikacja reklam i artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej i lifestylowej w wydaniach papierowych. Jeśli dany tytuł posiada powiązany z nimi portal internetowy, to artykuł sponsorowany powinien być zamieszczony również na tym portalu.

To właśnie w tej części GUS wybrał ofertę agencji Sigma Bis, która zaproponowała kwotę 2,06 mln zł. Pozostałe firmy, które w tej części złożyły oferty to: Media Group (2,5 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (2,4 mln zł), Agencja reklamowa dsk (2,3 mln zł), Mastermind Media (2,2 mln zł).

Budżet na całą kampanię wynosi 14,52 mln zł. Dla działań realizowanych w radiu i telewizji - 11,79 mln zł, w prasie - 2,73 mln zł.

Sigma Bis bierze też udział w części przetargu obejmującej m.in. telewizję. Ofertą z ceną 7,7 mln zł konkuruje o zlecenie z takimi agencjami, jak Media Group (z ceną 4,3 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (6,3 mln zł), Agencja reklamowa dsk (6,9 mln zł), Mastermind Media (3,8 mln zł), Effective Media Solutions z Effective Media (6,3 mln zł).

Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań ma zostać przeprowadzony od 1 kwietnia do 30 czerwca br. Celem kampanii będzie przede wszystkim zwiększenie kompletności badania, jak również popularyzacja spisów powszechnych i ich wyników.

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis zajmie się kampanią promującą spis powszechny w prasie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mariusz
Wow, ale niespodzianka. Działaniami PR pewnie zajmie się Adaś. A szkolenia będą się odbywać w dworkach i pałacach Obajtka. Ale wszystko po SIWZ-ach, przetargach i ostrych negocjacjach cenowych.
odpowiedź
User
mike
Dziękuję ale nie skorzystam. Od roku do domu nie wpuszczam nikogo z kim nie jestem wcześniej umówiony lub kogo nie znam.
odpowiedź
User
AS
A nie mówiłem :D pełne zaskoczenie ;)
odpowiedź