Średnia oglądalność pierwszego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 5 października 2015 roku do 26 maja 2016 roku, wyniosła 870 tys. widzów, co przełożyło się na 5,92 proc. udziału w grupie 4+ i 7,91 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Początkowo TVN serial pokazywał od poniedziałku do piątku o godz. 17.25. Od 30 listopada ub.r. stacja postanowiła przenieść telenowelę do ścisłego prime-time - pasmo od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55.

Pierwsze 16 odcinków produkcji (wyemitowanych w okresie od 5 do 26 października ub.r.) oglądało milion widzów, co przekładało się odpowiednio na 9,55 proc. i 12,61 proc. udziału.Najwięcej widzów śledziło odcinek z 18 maja br. - miał on 1,57 mln oglądających.
Topowe odcinki „Singielki”
TVN w czasie emisji „Singielki” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie była TVP2 (m.in. emisja popularnych seriali „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”), co przełożyło się na 24,64 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (13,71 proc. udziału), a trzeci był Polsat (11,12 proc. udziału).Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 drugi był Polsat, który wypadł lepiej od Jedynki.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/druga-szansa-hitem-tvn-i-player-pl-powstanie-drugi-sezon ##

Widownia telenoweli na tle konkurencji
Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków „Singielki” wyniosły 70,64 mln zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Serial cieszy się jednak dużą popularnością w serwisie Player.pl - łącznie produkcja zanotowała tam dotąd ponad 60 milionów odtworzeń.
Główną bohaterką „Singielki” jest Elka (w tej roli Paulina Chruściel), samotna trzydziestoparoletnia dziennikarka, która zmotywowana nadchodzącym ślubem siostry zamierza dokładnie w 274 dni znaleźć prawdziwą miłość. Telenowela realizowana jest przez TVN na bazie argentyńskiego formatu „Ciega a Citas”.











