„Singielkę” w TVN śledziło tylko 870 tys. widzów. Telenowela hitem w Player.pl

Pierwszy sezon telenoweli „Singielka” oglądało w TVN średnio 870 tys. osób. Stacja w czasie nadawania serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 70,64 mln zł. Produkcja była hitem Player.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Singielkę” w TVN śledziło tylko 870 tys. widzów. Telenowela hitem w Player.pl

Średnia oglądalność pierwszego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 5 października 2015 roku do 26 maja 2016 roku, wyniosła 870 tys. widzów, co przełożyło się na 5,92 proc. udziału w grupie 4+ i 7,91 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Początkowo TVN serial pokazywał od poniedziałku do piątku o godz. 17.25. Od 30 listopada ub.r. stacja postanowiła przenieść telenowelę do ścisłego prime-time - pasmo od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55.

Pierwsze 16 odcinków produkcji (wyemitowanych w okresie od 5 do 26 października ub.r.) oglądało milion widzów, co przekładało się odpowiednio na 9,55 proc. i 12,61 proc. udziału.Najwięcej widzów śledziło odcinek z 18 maja br. - miał on 1,57 mln oglądających.

Topowe odcinki „Singielki”

TVN w czasie emisji „Singielki” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie była TVP2 (m.in. emisja popularnych seriali „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”), co przełożyło się na 24,64 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (13,71 proc. udziału), a trzeci był Polsat (11,12 proc. udziału).Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 drugi był Polsat, który wypadł lepiej od Jedynki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/druga-szansa-hitem-tvn-i-player-pl-powstanie-drugi-sezon ##

Widownia telenoweli na tle konkurencji

Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków „Singielki” wyniosły 70,64 mln zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Serial cieszy się jednak dużą popularnością w serwisie Player.pl - łącznie produkcja zanotowała tam dotąd ponad 60 milionów odtworzeń.

Główną bohaterką „Singielki” jest Elka (w tej roli Paulina Chruściel), samotna trzydziestoparoletnia dziennikarka, która zmotywowana nadchodzącym ślubem siostry zamierza dokładnie w 274 dni znaleźć prawdziwą miłość. Telenowela realizowana jest przez TVN na bazie argentyńskiego formatu  „Ciega a Citas”.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online