SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Singielkę” w TVN śledziło tylko 870 tys. widzów. Telenowela hitem w Player.pl

Pierwszy sezon telenoweli „Singielka” oglądało w TVN średnio 870 tys. osób. Stacja w czasie nadawania serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 70,64 mln zł. Produkcja była hitem Player.pl.

Średnia oglądalność pierwszego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 5 października 2015 roku do 26 maja 2016 roku, wyniosła 870 tys. widzów, co przełożyło się na 5,92 proc. udziału w grupie 4+ i 7,91 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Początkowo TVN serial pokazywał od poniedziałku do piątku o godz. 17.25. Od 30 listopada ub.r. stacja postanowiła przenieść telenowelę do ścisłego prime-time - pasmo od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55.

Pierwsze 16 odcinków produkcji (wyemitowanych w okresie od 5 do 26 października ub.r.) oglądało milion widzów, co przekładało się odpowiednio na 9,55 proc. i 12,61 proc. udziału.

Najwięcej widzów śledziło odcinek z 18 maja br. - miał on 1,57 mln oglądających.

Topowe odcinki „Singielki”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

18-05-2016

20:56:22

21:24:40

1 570 771

10,65%

03-12-2015

20:54:55

21:23:08

1 326 752

8,23%

25-02-2016

20:54:44

21:25:59

1 319 684

8,56%

TVN w czasie emisji „Singielki” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie była TVP2 (m.in. emisja popularnych seriali „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”), co przełożyło się na 24,64 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (13,71 proc. udziału), a trzeci był Polsat (11,12 proc. udziału).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 drugi był Polsat, który wypadł lepiej od Jedynki.

Widownia telenoweli na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

3 619 554

24,64%

1 208 494

21,38%

TVP1

2 014 111

13,71%

488 173

8,64%

Polsat

1 633 695

11,12%

836 458

14,80%

TVN - Singielka

869 976

5,92%

447 291

7,91%

Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków „Singielki” wyniosły 70,64 mln zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Serial cieszy się jednak dużą popularnością w serwisie Player.pl - łącznie produkcja zanotowała tam dotąd ponad 60 milionów odtworzeń.

Główną bohaterką „Singielki” jest Elka (w tej roli Paulina Chruściel), samotna trzydziestoparoletnia dziennikarka, która zmotywowana nadchodzącym ślubem siostry zamierza dokładnie w 274 dni znaleźć prawdziwą miłość. Telenowela realizowana jest przez TVN na bazie argentyńskiego formatu  „Ciega a Citas”.

Dalsze odcinki serialu TVN emitować będzie w jesiennej ramówce br.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 10,31 proc.

Dołącz do dyskusji: „Singielkę” w TVN śledziło tylko 870 tys. widzów. Telenowela hitem w Player.pl

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Boguś
Szkoda czasu na te głupoty w Tfujenie.
odpowiedź
User
marketer
Ja oglądaju Syngielkę to dobraja telenowyna.
odpowiedź
User
SingielRoku
Jeżeli 60 milionów odtworzeń (wszystkich odcinków), których jest tyle, ile haczyków na tyłku ma najdłuższy tasiemiec na świecie, to dzieląc to na pojedynczy odcinek obejrzały go z 3 osoby. Oczywiście trochę sobie żartuję, matma nie jest moją mocną stroną. Może tych osób było z 5?:D. Teledysk na Youtube potrafi wygenerować z 3-4 miliony (polski i bez promocjiw tv) 20 takich teledysków miałoby 60 milionów wyświetleń.... PR-owe tricki grupy ITI nie działają ani na mnie, ani na nikogo kto myśli. 70 milionów wpływów z reklam (pewnie także tych z playera) także nie zachwyca. Na wspólnej potrafi wygenerować z 250 tysięcy, ale... przy jednym odcinku. To samo Gessler. A to? Badziewie, natrętnie jankesowane badziewie. Tanie, tandetne i przewidywalne. Nachalnie promowane i przestawiane. Nie wiem, może ktoś był zobligowany tzw. łóżkiem, że serial nie zniknie po 20 odcinkach? Nazwisko odtwórcy jednej z ról nie jest przypadkowe.
odpowiedź