Slack w reklamie prasowej wita Microsoft Teams i radzi, jak prowadzić platformę

W dniu zaprezentowania przez Microsoft platformy Teams do zbiorowej pracy w sieci firma Slack tworząca konkurencyjną aplikację zamieściła całostronicową reklamę w „The New York Times”. W otwartym liście Slack wita swojego konkurenta i przewrotnie doradza w jaki sposób powinna działać Microsoft Teams by zadowolić użytkowników.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Zaprezentowana przez Microsoft platforma Microsoft Teams to rozwiązanie przeznaczone do zbiorowej pracy w sieci, z którego mogą korzystać pracownicy tej samej firmy. Według zapowiedzi Microsoftu nowa platforma pozwala na komunikowanie się pomiędzy sobą wielu osób w czasie rzeczywistym czy udostępnianie sobie projektów i wspólną pracę nad nimi.

Dzięki integracji Microsoft Teams z pakietem Office 365 Business platforma ma oferować szybką i wygodną obsługę rozmaitych materiałów, z kolei integracja z komunikatorem Skype, m.in. prowadzenie tele- i wideokonferencji.

Aplikacja Microsoft Teams ma być szeroko dostępna dla klientów biznesowych w 2017 r., będzie wówczas stanowiła silną konkurencję dla podobnego rozwiązania opracowanego przez firmę Slack.

Slack postanowił w nietypowy sposób zareagować na zapowiedź pojawienia się na rynku Microsoft Teams. Firma wykupiła w dzienniku „The New York Times” całostronicową reklamę i zamieściła tam list otwarty skierowany do Microsoftu.

W swoim tekście Slack wyraża radość z powodu pojawienia się na horyzoncie pierwszego konkurenta tłumacząc, że konkurencja to korzyści dla użytkowników.

Dalej autorzy listu udzielają kilku rad twórcom Microsoft Teams. Piszą o tym, że w dziedzinie narzędzi do komunikacji najważniejszy jest użytkownik i przypominają, że Slack budując swoją platformę przeprowadził tysiące rozmów z użytkownikami, aby poznać ich potrzeby.

Slack zwraca też uwagę na konieczność utrzymywania otwartej platformy i uzupełniania jej o kolejne narzędzia służące użytkownikom. Na koniec autorzy listu sugerują, że dzisiaj ich narzędzie jest stosowane szeroko w globalnym biznesie, a Slack jest gotów na konkurencję i się jej nie obawia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style