SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Słowa dają moc” - Arkadiusz Milik w akcji Tymbarku zachęca do wspólnego kibicowania

Firma Maspex Wadowice rozpoczęła akcję promocyjną marki tymbark nawiązującą do zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej. Działania pod hasłem „Słowa dają moc” realizują firmy Smolar i Amooco.

Article

By wziąć udział w zabawie, należy zakupić dowolne produkty Tymbark za min. 5 zł. Każdy, kto tego dokona, może okazać swoje wsparcie dla piłkarzy na stronie slowadajamoc.com i jednocześnie dać sobie szansę na zdobycie wspaniałych nagród. W każdym tygodniu trwania promocji 5 osób wygrywa zestawy rodzinnych stref kibica (telewizor z kinem domowym, piłkarskie pufy i sportowe koszulki), a 25 - spersonalizowane koszulki piłkarskie z własnym imieniem.

Promocyjny zakup upoważnia też do odbioru w wybranym sklepie lub na stacji benzynowej kibicowskiej opaski z pozytywnym przekazem. Do zebrania jest aż 10 opasek z motywacyjnymi hasłami.

Ogólnopolska promocja prócz różnorodnych działań trade marketingowych, takich jak materiały POS obecne w przestrzeniach sklepowych, specjalne promocyjne etykiety, czy piłkarskie animacje organizowane dla konsumentów, otrzyma również wsparcie w postaci działań marketingowych w przestrzeni internetowej, ATL, jak i outdoorowej. Na obecnym etapie Maspex nie ujawnia szczegółów kampanii.

Za organizację promocji odpowiada agencja Smolar, a za obsługę animacji – Amooco.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Słowa dają moc” - Arkadiusz Milik w akcji Tymbarku zachęca do wspólnego kibicowania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing