SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio ZET liderem w Warszawie, TOK FM na podium

Liderem rynku radiowego w Warszawie w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

W okresie od października 2017 roku do marca 2018 roku pozycję lidera rynku radiowego w Warszawie zajęło Radio ZET. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała spadek średniego dobowego udziału słuchania z 12,7 proc. do 11,1 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z czwartej na drugą lokatę awansowało RMF FM (z 8,8 proc. do 10,7 proc.). Podium uzupełnia TOK FM (wzrost z 9,4 proc. do 10,1 proc.). Z drugiego na czwarte miejsce spadła z kolei Trójka (z 10,7 proc. do 8 proc.).

Dołącz do dyskusji: Radio ZET liderem w Warszawie, TOK FM na podium

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam Bak
W tych badania dziwi mnie tak głębokie sięganie w przeszłość, czyli okres od października 2017 do marca 2018 roku? To śmierdzi manipulacją i próbą ratowania wizerunku Radia Zet które w najnowszej fali badań styczeń -marzec straciło pozycję lidera na rzecz RMF FM.
Tak więc jest to wyraźny model aby zobrazować jak można " żonglować" wynikami. Jeśli nam się nie podobają wyniki z ostatnich trzech miesięcy to rozciągamy okres badawczy do pół roku i otrzymujemy żądany wynik.
odpowiedź
User
Babcia Mówi
Bzdura, wyniki rozciągnięte w czasie są po to aby jednorazowe piki w badaniach krótkoterminowych nie zaburzły oceny stacji, nie sugerowały trendu.

O! Ktoś słucha Radio Chopin.
odpowiedź
User
ton nadaje
Bzdura, wyniki rozciągnięte w czasie są po to aby jednorazowe piki w badaniach krótkoterminowych nie zaburzły oceny stacji, nie sugerowały trendu.

O! Ktoś słucha Radio Chopin.

Dane za kwartał, to nie są 'piki'. Przedstawianie danych za pół roku zamiast za kwartał, to sprytna strategia zarządów spółek przy przedstawianiu wyników RN i właścicielom. Zwłaszcza w sytuacji utraty pozycji lidera w okresie styczeń-marzec 2018. W korporacjach to typowy zabieg. Nie znajduje uzasadnienia, dla takiego działania w przypadku WM.
odpowiedź