„Smak płynie z mleka” w kampanii wprowadzającej Müller Gracja (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek jogurt Müller Gracja. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Smak płynie z mleka” – przygotowały agencja reklamowa TBWA i dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca Müller Gracja – jogurt o kremowej konsystencji i owocowym smaku – jest utrzymana w konwencji wcześniejszych reklam produktów firmy Müller. Przekazowi pod hasłem „Smak płynie z mleka” będą towarzyszyć promocje konsumenckie i aktywności w punktach sprzedaży.

Obecnie 30-sekundowy spot jest emitowany w stacjach TVP, Polsacie, TVN, TV4, TVP Info, TVN, TVN 24 i TVN Style oraz w wybranych kanałach z pakietu AtMedia (m.in. MTV, VH1, Kuchnia.tv, AXN, Canal+, BBC Entertainment). Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa TBWA, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"