„Smak polskich warzyw” w kampanii przetworów Dawtona (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa przetworów warzywnych Dawtona. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Smak polskich warzyw”, przygotowały firmy GPD Advertising, Five Media i Social Five.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca obecnie kampania przetworów warzywnych Dawtona podkreśla ich polskie pochodzenie, m.in. poprzez wykorzystanie mazurka Fryderyka Chopina w spotach telewizyjnych.

Celem akcji jest promowanie odświeżonego wizerunku tej marki, zgodnego z hasłem „Dawtona. Smak polskich warzyw. Spróbujesz. Pokochasz.”

Akcja obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i wybranych kanałach tematycznych) oraz internet (m.in. działania na uruchomionym właśnie fanpage’u Dawtony na Facebooku). Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, aktywności na Facebooku realizuje Social Five, departament domu mediowego Five Media, który zajął się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji