Smartfon Amazonu ma zadebiutować w czerwcu

Pojawiły się nowe doniesienia o pierwszym smartfonie Amazonu. Miałby on zostać zaprezentowany już w czerwcu br.

tp
tp
Udostępnij artykuł:
Smartfon Amazonu ma zadebiutować w czerwcu

Jak donosi „Wall Street Journal” Amazon przygotowuje się do czerwcowej premiery swojego pierwszego smartfona. Urządzenie miałoby pracować pod kontrolą systemu Android zmodyfikowanego w sposób identyczny, jak w przypadku tabletów z serii Kindle Fire.

Podobnie jak inne urządzenia Amazonu, smartfon miałby być narzędziem służącym przede wszystkim do dystrybucji cyfrowych treści. Z tego też powodu jego cena ma być bardzo konkurencyjna (sięgająca kosztów produkcji, a być może nawet niższa). Spekuluje się tutaj o kwocie 150-170 dolarów.

Źródła informują, że w swoim pierwszym smartfonie Amazon zaimplementuje bardzo zaawansowane technologie. Zastosowany tutaj wyświetlacz miałby pozwalać na wyświetlanie obrazu 3D bez konieczności używania okularów. Przednia kamera ma natomiast zostać wyposażona w technologię śledzenia wzroku, dzięki czemu sterowanie smartfonem mogłoby się odbywać za pomocą ruchu gałek ocznych.

Bardziej szczegółowa specyfikacja techniczna pierwszego smartfona Amazonu nie jest znana. WSJ podaje, że urządzenie miałoby trafić do sprzedaży detalicznej kilka miesięcy po oficjalnym debiucie, a więc jesienią bieżącego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu