Smartfony i tablety na wczasach reklamują mobilne Allegro (wideo)

Ruszyła pierwsza odsłona międzynarodowej kampanii reklamowej Allegro, promująca aplikację mobilną serwisu. Akcję przygotowały i realizują - wspólnie z działem marketingu Allegro - firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Smartfony i tablety na wczasach reklamują mobilne Allegro (wideo)

Bohaterami nowej kampanii Allegro są animowane tablety i smartfony, które niczym ludzie wypoczywają nad jeziorem. Reklamy podkreślają, że przy pomocy tych urządzeń nawet w takiej sytuacji można robić zakupy na Allegro, dzięki jego aplikacji mobilnej.

Jest to pierwsza odsłona nowego, długoterminowego formatu reklamowego Allegro, który będzie realizowany zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach (Czechy, Ukraina), gdzie działa serwis. Format przygotowały agencje Bardzo i Tribal DDB, wybrane w przetargu rozstrzygniętym przed miesiącem (więcej na ten temat).

W kwietniu br. Allegro zanotowało 12,01 mln użytkowników i 2,42 mld odsłon, w tym 106,9 mln krajowych odsłon mobilnych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, stacje tematyczne) oraz internecie (serwisy Gazeta.pl, Onetu, Grupy WP, z sieci Goldbach Audience, YouTube). W ramach akcji uruchomiono nową odsłonę witryny Pelnepomyslow.allegro.pl z radami, jakie produkty mogą się przydać podczas różnych aktywności wakacyjnych.

Kreację kampanii wspólnie z agencjami Bardzo i Tribal DDB przygotował zespół kreacji działu marketingu Allegro, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa