Startująca właśnie kampania reklamowa Canal+ podkreśla, że stacja ta dysponuje najlepszą ofertą transmisji meczów piłkarskich na polskim rynku. Akcja rusza jednocześnie ze startem nowego sezonu T-Mobile Ekstraklasy, której wszystkie spotkania w swoich kanałach sportowych pokaże Canal+.
Obecnie w kampanii biorą udział komentatorzy piłkarscy Canal+ Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski, którzy nagrali dwa spoty radiowe. W sierpniu reklama z ich udziałem trafi też do emisji w największych stacjach telewizyjnych.

Ponadto w sierpniu Canal+ z udziałem bramkarza Wojciecha Szczęsnego będzie reklamował, że transmituje mecze najsilniejszych lig piłkarskich w Europie. Ten etap kampanii obejmie telewizję, radio oraz internet (m.in. reklamy na największych portalach i działania na fanpage’u Canal+Sport na Facebooku).
Akcję na zlecenie Canal+ przygotowały agencja reklamowa Change Integrated (kreacja) oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group (planowanie i zakup mediów).











