SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Snapchat wprowadzi reklamy znikające jak wpisy

Darmowa aplikacja Snaptchat ze znikającymi komunikatami jest popularna, ale nie przynosi pieniędzy. Wprowadzenie reklam ma zmienić ten bilans.

O zamiarze wprowadzenia reklam do Snapchata poinformował na konferencji New Establishment Summit w San Francisco Evan Spiegel, współtwórca aplikacji i szef prowadzącej ją firmy. Spiegel ujawnił, że treści reklamowe będą się pojawiały pomiędzy umieszczanymi przez użytkowników wpisami, plikami wideo i zdjęciami. Zgodnie z pomysłem, na którym opiera się Snaptchat, reklamy będą po pewnym czasie znikać, podobnie jak dzieje się to z treściami publikowanymi przez internautów. W założeniach nie będą targetowane.

Eksperci uznają decyzję o wprowadzeniu reklam do Snapchata za zrozumiały ruch. Przez inwestorów wartość firmy jest wyceniana obecnie na około 10 miliardów dolarów. Spiegel oraz jego współpracownicy czują więc silną presję udowodnienia, że Snapchat, który jest darmową aplikacją, potrafi przynosić dochody. Drogą do tego ma być właśnie wprowadzenie reklam.

 

Według doniesień „The Wall Street Journal” chęć zainwestowania w Snapchat wyraził koncern Yahoo, zainteresowanych jest też kilka innych firm. Szefowie aplikacji prowadzą też rozmowy z firmami marketingowymi i medialnymi na temat uruchomienia nowego serwisu ze znikającymi treściami oraz reklamami o nazwie Snapchat Discovery. Platforma miałaby trafić do sieci jeszcze w 2014 roku. W trakcie wspomnianej konferencji Spiegel uniknął odpowiedzi na pytanie kiedy dokładnie w aplikacji miałyby pojawić się wspomniane reklamy.

Snapchat został udostępniony we wrześniu 2011 roku jako aplikacja mobilna na systemy iOS i Android. Użytkownicy mogą publikować w niej teksty, zdjęcia i filmy wideo, a wszystkie te materiały stają się niewidoczne po upływie od jednej do 10 sekund, a następnie są usuwane z serwera.

Według danych z maja br. każdego dnia użytkownicy Snapchata umieszczają w nim 700 mln fotografii i filmów, a treści są przeglądane 500 mln razy dziennie.

Dołącz do dyskusji: Snapchat wprowadzi reklamy znikające jak wpisy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl