Snapchat zaoferuje marketerom narzędzie Moat do mierzenia efektywności kampanii

Snapchat rozpoczyna współpracę z firmą Moat oferującą narzędzia do mierzenia efektywności kampanii w sieci. Serwis chce udostępnić reklamodawcom dane pozwalające na ocenę reakcji odbiorców, także tych związanych z dźwiękiem w reklamach.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Snapchat zaoferuje marketerom narzędzie Moat do mierzenia efektywności kampanii

Moat oferuje narzędzia pozwalające na wielowymiarowe mierzenie efektywności konkretnych kampanii reklamowych, pozwalając m.in. na ocenę zaangażowania użytkowników w treści wideo zamieszczane na stronach.

Teraz Snapchat i Moat ogłosiły umowę o wzajemnej współpracy, w ramach której Moat będzie udostępniał klientom reklamowym Snapchata odpowiednie rozwiązania pomiarowe.

Jedną z opcji oferowanych przez Moat jest ocena zachowań odbiorców reklam związana z towarzyszącym im dźwiękiem. W przeciwieństwie np. do Facebooka materiały publikowane na Snapchacie mają domyślnie włączony dźwięk. Moat ma pomóc w ocenie tego jak użytkownicy reagują na ścieżkę dźwiękową w reklamie i jak często wyciszają kierowany do nich przekaz.

- Dźwięk jest ważnym elementem każdej reklamy wideo - podkreśla w rozmowie z serwisem Adweek Clement Xue, szef Snapchata ds. przychodów. - Pozwala na znacznie większe zaangażowanie odbiorców niż w przypadku niemego przekazu. Dlatego pomiary dotyczące dźwięku są istotnym elementem ogólnej oceny kampanii.

Przy okazji ogłoszenia umowy z Moat Snapchat ujawnił, że treści wizualne w tym serwisie angażują użytkowników dwukrotnie bardziej niż w wypadku Facebooka, 1,5 raza bardziej niż w wypadku Instagrama i o 1,3 raza bardziej niż treści na YouTubie.

Niedawno Snapchat w ramach rundy F finansowania pozyskał w sumie 1,8 mld dolarów. Przy przychodach w kwocie 59 mln dol. w ub.r Snapchat jest obecnie wyceniany na 18 mld dolarów.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej