SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Śnieżka z nową identyfikacją

Farby Śnieżka mają nowe logo i są dostępne w zmodyfikowanych opakowaniach. Nową identyfikację wizualną marki zaprojektowała agencja Cztery Czwarte.

Nowy logotyp farb Śnieżka ma nowoczesną, wyrazistą typografię i silny kształt zwiększający zauważalność i czytelność. Kolorystyka znaku nawiązuje do tradycji marki oraz jej szerokiej oferty w zakresie farb kolorowych.

Logotyp w takiej postaci ma odzwierciedlać innowacyjność i wysoką jakość Śnieżki, podkreślając też jej bliskość i przyjazność. W odpowiedni sposób zostały też zmodyfikowane opakowania farb tej marki.

Nowy wizerunek brandu jest prezentowany w trwającej od połowy maja kampanii reklamującej Śnieżkę Satynową (przeczytaj więcej i zobacz spot).

To pierwsza zmiana identyfikacji wizualnej Śnieżki od 2005 roku. - W ciągu ostatnich kilku lat wprowadziliśmy wiele modyfikacji i innowacji dotyczących produktów, dlatego potrzebują one nowej tożsamości, która w bardziej wyrazisty sposób podkreśli ich cechy - opisuje Tomasz Kosiński, zastępca dyrektora ds. marketingu FFiL Śnieżka SA.
 

Dołącz do dyskusji: Śnieżka z nową identyfikacją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl