SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Soki Dr Witt w nowych butelkach i wariantach reklamowane po 11 latach przerwy (wideo)

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła kampanię reklamową soków Dr Witt. To ich pierwsza duża akcja marketingowa od 11 lat. Soki trafiły właśnie do sprzedaży w nowych butelkach. Za kampanię odpowiadają agencje Heads Advertising i Mindshare Polska.

Nowa kampania reklamowa soków Dr Witt zwraca uwagę na to, że są one wzbogacone witaminami lub minerałami dzięki czemu - jak twierdzi producent - mogą zastępować suplementy diety. W ramach kampanii w wybranych stacjach tv oraz w internecie emitowane są dwa spoty, z hasłami „Witalność” i „Uroda”.

Bohaterką pierwszego jest kobieta, która mimo że jest aktywna, odczuwa brak energii. W pierwszej chwili sięga do domowej apteczki, jednak zdaje sobie sprawę, że w takiej sytuacji jest inna forma dostarczenia sobie porcji witamin i minerałów - DrWitt Witalność. Produkt zwiera m.in.: kwas foliowy, niacynę, witaminę B6 i B12 przyczyniające się do zmniejszeniu uczucia zmęczenia i znużenia.

W drugim spocie kobieta martwi się stanem swojej skóry i szuka sposobu, jak o siebie zadbać. Dosyć ma już różnorodnych specyfików, więc sięga po DrWitt Uroda o smaku marchwi i pomarańczy, który dzięki zawartości witaminy A i cynku pomaga zachować zdrową skórę.

Obie reklamy mają przypominać, że codzienne dbanie o siebie może się łączyć z przyjemnością i ulubionym smakiem wybranego soku.

W kampanii prezentowane są też nowe opakowania soków Dr Witt. Dotychczasowe szklane butelki zastąpiono litrowymi butelkami PET. Szklane butelki zostały zachowane dla małych opakowań o pojemności 300 ml.

Ta zmiana jest głównym elementem działań reklamowych prowadzonych na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylightach w miastach).

Soki w litrowych butelkach mają 9 wariantów smakowych, które wspierają różne potrzeby organizmu. Z oferty Dr Witta można wybrać jedną z siedmiu funkcji, odpowiednią do oczekiwań. Obok Witalności i Urody są to również: Odporność, Metabolizm, Błonnik, Koncentracja oraz Antyoksydacja.

Za kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Heads Advertising, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy MindShare.

Maspex jest właścicielem marki Dr Witt od 2014 roku, kupił ją wraz z innymi brandami (m.in. Łowiczem, Krakusem, Kotlinem i Tarczynem) od firmy Agros Nova.

Dołącz do dyskusji: Soki Dr Witt w nowych butelkach i wariantach reklamowane po 11 latach przerwy (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
frunka
Rzeczywiście te nowe butelki sa lżejsze i poręczniejsze. A napoje wciąż tak samo dobre.
odpowiedź