SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sony, Persil, Olay, Comparethemarket i Hamptons z promocjami związanymi z filmem „Piękna i Bestia” Disneya

Firma Disney nawiązała współpracę z siedmioma dużymi markami przy swojej najnowszej animowanej produkcji „Piękna i Bestia”. Wśród nich są m.in. Sony, Unilever i Procter&Gamble.

Premierę filmu „Piękna i Bestia”, będącego fabularną adaptacją klasycznej animacji Disneya, zaplanowano na 17 marca. W rolę Belli wcieliła się Emma Watson. Disney przy tej produkcji współpracował z takimi firmami, jak Unilever (Persil), P&G (Olay), Sony Mobile, Comparethemarket, HomeAway, Hamptons International, Latest In Beauty.

Sony Mobile będzie oferować każdemu, kto kupi między 2 a 16 marca smartfon Xperia, półroczny abonament DisneyLife. Firma informuje o tej promocji w kampanii obejmującej outdoor, internet, prasę, social media i punkty sprzedaży.

Persil sprzedawany jest w promocyjnych opakowaniach (1,9 mln sztuk) zawierających vouchery Disneya – ta akcja też jest promowana w kampanii prowadzonej głównie na outdoorze i w social mediach.

Marka Olay rozdaje w swojej akcji promocyjnej „zaczarowane wakacje” w Nowym Jorku i też informuje o tym w kampanii prasowej i internetowej.

Comparethemarket 10 marca rusza z kampanią promującą swoją inicjatywę związaną z filmem w kinach. HomeAway z kolei rozdaje pięciodniowy pobyt w zabytkowym zamku Duns Castle w Szkocji - dla 20 osób, w akcji prowadzonej w internecie pod hasłem „#BeOurGuest”.

Hamptons International prowadzi kampanię w prasie i w internecie i zaprasza konsumentów, by znaleźli swoje szczęście. Natomiast firma Latest In Beauty wypuściła na rynek specjalne zestawy kosmetyków dla kobiet i mężczyzn , które zaprojektowano w odniesieniu do filmu „Piękna i Bestia”.

Dołącz do dyskusji: Sony, Persil, Olay, Comparethemarket i Hamptons z promocjami związanymi z filmem „Piękna i Bestia” Disneya

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl