SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sosy Łowicz w reklamach „królują na talerzach”

W prasie, internecie i na outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sosów Łowicz (Agros-Nova). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brand Place i MediaCom Warszawa.

Kampania klasycznych i włoskich sosów Łowicz podkreśla, że zawierają one najlepsze składniki: aromatyczne zioła, jędrne warzywa i przyprawy. Reklamy informują, że produkty te są najchętniej kupowanymi sosami gotowymi w Polsce.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca września - obejmuje prasę (czołowe magazyny kobiece, modowe, o życiu gwiazd i tygodniki opinii), internet (m.in. portale horyzontalne, serwisy tematyczne, w tym kulinarne, Google) oraz outdoor (nośniki 6x3, siatki wielkoformatowe, billboardy, ramki w metrze, autobusach i tramwajach - w ośmiu największych miastach).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a planowaniem i zakupem zajął się mediów dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Sosy Łowicz w reklamach „królują na talerzach”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl