SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż dwutygodników people, liderem „Party” (raport za 2014 rok)

W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży,  najwięcej straciły „Grazia” i „Gala”, a najmniej - „Viva!”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w 2014 roku wyniosła 286 874 egz. W porównaniu do 2013 roku była ona niższa o 17,23 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 22,87 proc. i średni wynik na poziomie 225 655 egz. Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma spadła w ciągu roku o 19,57 proc. do 161 929 egz.

Największy spadek w rankingu, wynoszący 38,87 proc., odnotowała „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w ub.r. uplasował się na poziomie 85 048 egz. Magazyn ten spadł z miejsca piątego na szóste – ostatnie.

Najmniej w zestawieniu straciła będąca na czwartej pozycji „Viva!” (Edipresse Polska) - jej średnia sprzedaż ogółem poszła w dół o 15,01 proc. do 144 773 egz.

ZKDP

rok

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

387 134

286 948

286 874

467 487

346 674

346 610

Show

316 368

225 655

225 655

424 371

292 566

292 566

Flesz Gwiazdy & Styl

243 006

162 413

161 929

302 029

201 820

201 323

Viva

238 382

144 827

144 773

267 175

170 580

170 338

Gala

171 387

91 390

91 333

211 149

123 629

123 524

Grazia

151 616

85 200

85 048

269 394

139 282

139 132


W grudniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 225 018 egz. po spadku o 26,81 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Show” (190 482 egz., spadek o 15,32 proc.).

Również i w tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”, który spadł z miejsca trzeciego na czwarte. Jego wynik zmalał o 36 proc. do 110 555 egz.

ZKDP

grudzień

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

351 085

225 085

225 018

413 570

307 521

307 454

Show

300 615

190 482

190 482

333 227

224 945

224 945

Viva

199 652

111 901

111 851

246 926

144 355

144 355

Flesz Gwiazdy & Styl

192 092

111 039

110 555

256 581

173 345

172 744

Grazia

131 960

61 182

61 007

169 970

88 310

88 160

Gala

119 439

60 629

60 579

148 299

81 311

81 261

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż dwutygodników people, liderem „Party” (raport za 2014 rok)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Ale Show to od dawna segment yellow. Co w takim razie robi w tym zestawieniu?
odpowiedź
User
m
Kto czyta albo inaczej kto oglada ta szmire?
odpowiedź