SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż magazynów dla panów. „Men’s Health” najchętniej kupowany

W maju 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn umocnił się „Men’s Health”, który zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2014 roku wyniosła 50 529 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 2,60 proc.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 22,41 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 37 605 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 33,28 proc. do 27 801 egz.

Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem spadła o 15,76 proc. do 24 372 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 21 932 egz., po spadku o 17,75 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) zmniejszył się o 19,82 proc. do poziomu 12 036 egz.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 470

50 529

50 529

98 000

51 879

51 879

Playboy

69 340

37 605

37 605

75 000

48 466

48 466

CKM

60 001

27 801

27 801

75 000

41 670

41 670

Logo

60 810

26 416

24 372

63 000

29 009

28 932

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

45 996

23 930

21 932

51 999

29 264

26 664

Sukces

23 732

13 221

12 036

29 830

15 680

15 012


W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku najwięcej zyskało „Logo” (jego sprzedaż ogółem wzrosła o 5,47 proc.), zaś najwięcej stracił „Men's Health” (16,56 proc.).

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 470

50 529

50 529

98 431

60 554

60 554

Playboy

69 340

37 605

37 605

70 000

36 993

36 923

CKM

60 001

27 801

27 801

60 000

28 996

28 996

Logo

60 810

26 416

24 372

62 300

24 826

23 109

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

45 996

23 930

21 932

42 245

24 328

22 329

Sukces

23 732

13 221

12 036

23 684

12 664

12 479

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż magazynów dla panów. „Men’s Health” najchętniej kupowany

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mr.mr.
Nic dziwnego. I tak zadziwiająco wysoka sprzedaż przy tak żenująco niskim poziomie tych magazynów. Czy doczekamy się w końcu czegoś na przyzwoitym poziomie ?!
odpowiedź
User
pff
a ja chce dane o pismach gejowskich, a nie jakieś plejboje
odpowiedź