Średnia sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2014 roku wyniosła 86 944 egz., czyli o 3,85 proc. mniej niż w I kwartale 2013 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 65 751 egz., po spadku o 14,83 proc.
Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zmniejszył się o 11,78 proc. i ostatecznie wyniósł 30 680 egz.Najwięcej stracił „PC World” (IDG Poland), który spadł z miejsca czwartego na piąte. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 44,81 proc. i wyniosła 12 985 egz.

W marcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „CD Action” w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszyła się o 15,58 proc. do 97 170 egz. Drugie miejsce zajął „PC Format” (62 228 egz.; w dół o 33,45 proc.), a trzecie - „Komputer Świat” (26 290 egz.; w dół o 25,02 proc.).Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „PC World - było to 46,36 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











