Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w październiku 2015 roku wyniosła 199 437 egz. W porównaniu do października 2014 roku była ona niższa o 31,03 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu, a październik ub.r. był pierwszym miesiącem w historii ukazującego się od 2007 roku „Party”, gdy jego średnia sprzedaż ogółem spadła poniżej 200 tys. egz.
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 24,44 proc. i średni wynik na poziomie 172 888 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Gala” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się zaledwie o 4,60 proc. do 135 812 egz. Tytuł ten stracił najmniej w zestawieniu.

W październiku 2015 roku w porównaniu do września 2015 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala”, która zyskała 125,59 proc. Magazyn ten w październiku ub.r. miał jeden numer w cenie promocyjnej 0,99 zł, zaś miesiąc wcześniej oba wydania ukazały się w cenie 4,99 zł. Zaś największy spadek, wynoszący 11,23 proc., odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











