Spada sprzedaż pism people, „Party” pierwszy raz poniżej 200 tys. egz. (dane z października)

W październiku 2015 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”, które straciło najwięcej, a jego wynik spadł poniżej 200 tys. egz. Najmniej straciła zaś „Gala”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Spada sprzedaż pism people, „Party” pierwszy raz poniżej 200 tys. egz. (dane z października)

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w październiku 2015 roku wyniosła 199 437 egz. W porównaniu do października 2014 roku była ona niższa o 31,03 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu, a październik ub.r. był pierwszym miesiącem w historii ukazującego się od 2007 roku „Party”, gdy jego średnia sprzedaż ogółem spadła poniżej 200 tys. egz.

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 24,44 proc. i średni wynik na poziomie 172 888 egz.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Gala” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się zaledwie o 4,60 proc. do 135 812 egz. Tytuł ten stracił najmniej w zestawieniu.

W październiku 2015 roku w porównaniu do września 2015 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala”, która zyskała 125,59 proc. Magazyn ten w październiku ub.r. miał jeden numer w cenie promocyjnej 0,99 zł, zaś miesiąc wcześniej oba wydania ukazały się w cenie 4,99 zł. Zaś największy spadek, wynoszący 11,23 proc., odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online