Spada widownia show “Kto poślubi mojego syna?”. TVN liderem rynku

Nowy reality-show “Kto poślubi mojego syna?” przyciąga 2 mln widzów, zdecydowanie więcej niż TVN oglądało w tym samym paśmie rok temu. Stacja w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego, jednak widownia formatu spada z odcinka na odcinek.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Spada widownia show “Kto poślubi mojego syna?”. TVN liderem rynku
Bohaterowie programu „Kto poślubi mojego syna?”

Program „Kto poślubi mojego syna?” na antenie TVN pokazywany jest w środy o godz. 21.30, począwszy od 3 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 2,04 mln osób. Przełożyło się to na 15,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 17,68 proc. w grupie komercyjnej.

Widownia formatu spada z odcinka na odcinek. 3 września br. program przyciągnął przed telewizory aż 2,5 mln osób, a dwa tygodnie później było to już 1,73 mln widzów.

Oglądalność „Kto poślubi mojego syna?” odcinek po odcinku

Reality-show notuje jednak na razie lepsze wyniki niż emitowana w analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie druga edycji “Bitwy o dom”. Oglądało ją bowiem średnio 1,23 mln osób, co przełożyło się na 9,88 proc. i 11,95 proc. udziału w rynku (więcej na ten temat).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-daje-cos-wiecej-cztery-nowosci-w-jesiennej-ramowce ##

W czasie nadawania „Kto poślubi mojego syna?” TVN wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie drugie miejsce zajmuje TVP2, nadająca “Na sygnale”, a także film “Bękarty wojny”, co dało jej 11,96 proc. Trzecia jest TVP1 (mecze piłki nożnej, film “Tunel”; 10,39 proc.), a czwarty - Polsat (“Top Chef”, film “Żona na niby”; 9,69 proc.).  Z kolei w grupie komercyjnej drugą pozycję za TVN zajmuje Polsat.

Widownia programu na tle konkurencji

W programie „Kto poślubi mojego syna?” występują cztery pary matek oraz synów, które poszukują partnerek na całe życie. Spędzają oni czas z kandydatkami, poddając dziewczyny wielu testom i próbom, a synom w wyborze przyszłej żony pomagają matki. Gospodynią show jest Agnieszka Jastrzębska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała firma Earl Grey (więcej na temat).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pan-kulka-i-hit-eltona-johna-w-spocie-jesiennej-ramowki-tvn-wideo ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące