Liderem zestawienia pozostał „Polska Dziennik Zachodni” (Polskapressse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w czerwcu br. wyniosła 59 774 egz., czyli o 1,15 proc. mniej niż rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła “Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) ze średnią sprzedażą ogółem w czerwcu br. na poziomie 55 939 egz., po spadku o 6,08 proc.
Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany” (Polskapresse), którego wynik sprzedażowy wzrósł, ale tylko o 0,13 proc. do 41 095 egz.
W czerwcu br. z czołowej piętnastki najwięcej stracił “Głos-Dziennik Pomorza” (Media Regionalne). Znajdujący się na ósmym miejscu tytuł zanotował spadek o 10,12 proc., a jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 29 066 gz.
Z kolei najwięcej zyskał „Dziennik Polski” (Polskapresse), który znalazł się oczko wyżej. Zanotował on wzrost sprzedaży ogółem o 1,95 proc. do 31 539 egz. Jednak w poprzednich miesiącach regularnie notował spadki sprzedaży, np. w maju br. stracił niemal 15 proc. (więcej na ten temat).












