SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Spadła sprzedaż wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych w I kwartale, „Gazeta Pomorska” najchętniej kupowana

W pierwszym kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Codzienna Nowiny”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 34 791 egz., czyli o 10,12 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,68 proc. do 31 374 egz.

Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 25 106 egz., po spadku o 9,62 proc.

Najwięcej straciła natomiast „Gazeta Codzienna Nowiny” (również Polska Press Grupa), która w rankingu spadła z miejsca 12. na 13. Średni wynik tego dziennika zmniejszył się o 21,37 proc. i ostatecznie wyniósł 11 821 egz.

W marcu 2017 roku liderem również była „Gazeta Pomorska”, której średnia sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2016 roku zmniejszyła się o 9,15 proc. do 34 865 egz.

Drugi był „Dziennik Zachodni”, którego wynik sprzedażowy wyniósł 31 929 egz., po spadku o 7,34 proc. Trzecią lokatę zajął „Głos Wielkopolski” (25 559 egz.; w dół o 6,45 proc.).

Największy spadek również i w tym ujęciu odnotowała „Gazeta Codzienna Nowiny” - było to 17,47 proc. do 11 997 egz.

Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych z bazy ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych w I kwartale, „Gazeta Pomorska” najchętniej kupowana

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MartaM
Kiedyś we Wrocławiu wychodziły trzy gazety codzienne i w każdej czytelnik miał co poczytać. Dzisiaj wychodzi jedna, pełna reklam "Gazeta Wrocławska", a poczytać wystarczy tytuły. Wydanie piątkowe (magazyn) i sobotnie kupuję tylko po to, by rozwiązać "Jaja Grubego" i przeczytać komentarz redaktora Franasa.
1 0
odpowiedź
User
ewa
Nie kupuję, nie korzystam, wszystko to wczorajszy bełkot.
3 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry