TVP1 pokaże polską wersję militarnego reality-show BBC „Special Forces: Ultimate Hell Week”

Telewizja Polska kupiła od BBC Worldwide licencję na realizację „Special Forces: Ultimate Hell Week” - reality-show o tematyce militarnej. Polska wersja programu zostanie pokazania jesienią br. w TVP1.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
TVP1 pokaże polską wersję militarnego reality-show BBC „Special Forces: Ultimate Hell Week”
fot. TVP

- Pozyskanie serialu „Special Forces: Ultimate Hell Week” jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na programy o obronności, tematyce militarnej i historycznej, które odzwierciedla się w popularności grup rekonstrukcyjnych, mitu Żołnierzy Niezłomnych czy rosnącą liczbą ochotników do Brygad Obrony Terytorialnej - uzasadnia Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. - Przede wszystkim jednak ten unikalny format BBC zapewni widzom świetną, zrealizowaną na najwyższym poziomie rozrywkę i wielkie emocje. To nowa jakość, która ma szansę przełożyć się na sukces TVP - podkreśla Kurski.

grafika

„Special Forces: Ultimate Hell Week” składa się z trzech sezonów liczących po sześć odcinków. Program pokazuje zmagania ochotników, którzy pod okiem weteranów jednostek militarnych takich jak GROM, brytyjski SAS czy US Navy Seals przechodzą wymagające szkolenia i selekcje.

W reality-show weźmie udział blisko sto osób wybranych w castingu. Polska wersja ma być emitowana jesienią br. w TVP1.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-bedzie-promowac-aktywnosc-seniorow-w-programach-i-serialach ##

grafika

- Zakup formatu „Special Forces: Ultimate Hell Week” jest kontynuacją owocnej współpracy BBC Worldwide z Telewizją Polską, której efektem były sukcesy takich programów, jak „Bake Off - Ale ciacho!”, „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i „Młodzi lekarze” - przypomina Grant Welland, wiceprezes BBC Worldwide na Europę Centralną i Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę.

TVP1 obecnie emituje drugą serię „Młodych lekarzy”, a TVP2 - drugi sezon „Bake Off - Ale ciacho!”. Telewizja zapowiedziała też realizację drugiej serii „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, pierwszą pokazywano jesienią ub.r. w TVP2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny