SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spodziewanki w kampanii RTV Euro AGD od Ogilvy&Mather (wideo)

Agencja Ogilvy & Mather wygrała przetarg na kampanię dla RTV Euro AGD, której emisja właśnie się rozpoczęła. Jej celem jest przedstawienie pragmatycznych zalet tworzenia listy prezentów marzeń, którą można kreować, korzystając z narzędzia na stronie euro.com.pl/spodziewanki.

Agencja Ogilvy stworzyła pomysł Spodziewanek, czyli spodziewanych prezentów, na które każde dziecko czeka, przygotowując się na prezent, który sobie wymarzyło.

- Spodziewanki to lista prezentów, dzięki której rodzice i najbliżsi mają pewność, że dziecko otrzyma taki prezent, na jakim mu najbardziej zależy. Dlatego tak szczególny dzień jak dzień Pierwszej Komunii czy Dzień Dziecka będzie w pełni udany - mówi Tomasz Siedlecki, dyrektor marketingu RTV Euro AGD.

Rozpoczęta właśnie kampania obejmuje cztery 15-sekundowe spoty telewizyjne, opowiadające historie dzieci, które stworzyły listy wymarzonych prezentów na euro.com.pl/spodziewanki i czekają na swój prezent, zawczasu przygotowując się do jego wykorzystania.

W kampanii wzięło także udział troje nastoletnich blogerów: Milo Mazur, Kompleksiara i Cookie Mint. Influencerzy, którzy opowiadają o swoim doświadczeniu z listą „Spodziewanek”. Kampania wykorzystuje również radio, katalog wymarzonych prezentów oraz działania w internecie.

Poprzednie akcje reklamowe RTV Euro AGD przygotowywała m.in. agencja GPD. Przetarg wygrany przez agencję Ogilvy&Mather miał charakter projektowy i dotyczył aktualnej kampanii. Firmy nie ujawniają jego szczegółów.

Dołącz do dyskusji: Spodziewanki w kampanii RTV Euro AGD od Ogilvy&Mather (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
to dawid mech
jestmi bardzo pc
odpowiedź