Reklama dezodorantu Axe, należącego do firmy Unilever Polska, otrzymała najwięcej głosów spośród wszystkich oddanych w konkursie. Zwycięzcami plebiscytu w poszczególnych kategoriach zostały następujące spoty: „Cuda Techniki” (nowości technologiczne): Samsung 3D LED TV „Drogeria” (kosmetyki): Axe Klikasz „Pięć smaków” (produkty spożywcze): Snickers Głodny nie jesteś sobą „Rozmaitości” (pozostałe grupy tematyczne): Tesco Grill „W zasięgu” (telefonia komórkowa): Heyah Na kartę „Ważna sprawa” (kampanie społeczne): KB ds. Przeciwdziałania Narkomanii Brałeś, nie jedź Zwycięski spot Axe z Borysem Szycem W sumie do trzeciej edycji konkursu zgłoszono 140 spotów, a nominowanych do nagrody zostało finalnie 30 z nich. W głosowaniu prowadzonym w internecie oddano w sumie 16 tys. głosów.
Statuetki Spoters 2010 zwycięzcom wręczono podczas gali, która odbyła się w czwartek 27 stycznia w warszawskim klubie New Orleans. Wszyscy laureaci otrzymali też darmowy czas reklamowy na kanałach MTV Networks Polska - po 100 bezpłatnych spotów do wykorzystania w 2011 roku. Plebiscyt Spoters 2010 organizowany był przez MTV Networks Polska oraz dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media przy współpracy Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych.












