SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spot Axe z Borysem Szycem zdobywcą Grand Prix Spoters 2010 (wideo)

Rozdano nagrody w trzeciej edycji konkursu Spoters, w którym młodzi widzowie nagrodzili najlepsze swoim zdaniem spoty reklamowe. Grand Prix plebiscytu otrzymała marka dezodorantów Axe za spot “Axe Klikasz” z Borysem Szycem

Reklama dezodorantu Axe, należącego do firmy Unilever Polska, otrzymała najwięcej głosów spośród wszystkich oddanych w konkursie. Zwycięzcami plebiscytu w poszczególnych kategoriach zostały następujące spoty:

„Cuda Techniki” (nowości technologiczne): Samsung 3D LED TV
„Drogeria” (kosmetyki):  Axe Klikasz
„Pięć smaków” (produkty spożywcze): Snickers Głodny nie jesteś sobą
„Rozmaitości” (pozostałe grupy tematyczne): Tesco Grill
„W zasięgu” (telefonia komórkowa): Heyah Na kartę
„Ważna sprawa” (kampanie społeczne): KB ds. Przeciwdziałania Narkomanii
Brałeś, nie jedź

Zwycięski spot Axe z Borysem Szycem


W sumie do trzeciej edycji konkursu zgłoszono 140 spotów, a nominowanych do nagrody zostało finalnie 30 z nich. W głosowaniu prowadzonym w internecie oddano w sumie 16 tys. głosów.

 

Statuetki Spoters 2010 zwycięzcom wręczono podczas gali, która odbyła się w czwartek 27 stycznia w warszawskim klubie New Orleans. Wszyscy laureaci otrzymali też darmowy czas reklamowy na kanałach MTV Networks Polska - po 100 bezpłatnych spotów do wykorzystania w 2011 roku.

Plebiscyt Spoters 2010 organizowany był przez MTV Networks Polska oraz dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media przy współpracy Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych.

Dołącz do dyskusji: Spot Axe z Borysem Szycem zdobywcą Grand Prix Spoters 2010 (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ww
przekaża nagrodę agencji ze stanów, która to wymyśliła?
odpowiedź
User
bolek
Szyca raczej nie wymyslila a to głowny atut tego spotu...
odpowiedź