SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spot „Clash of Clans” najchętniej oglądaną na YouTube reklamą z Cannes Lions (ranking)

W związku z tegorocznym festiwalem Cannes Lions 2016, YouTube przedstawił zestawienie najpopularniejszych reklam złożoną z spotów, które zyskały największą popularność na portalu od zeszłorocznej edycji. Wszystkie wideo z zestawienia były łącznie wyświetlane przez 6,4 milionów godzin i zyskały 403 milionów odsłon.

Zwycięzcą zestawienia Cannes Lions 2016 YouTube Ads Leadboard została zabawna kampania mobilnej gry „Clash of Clans: Ride of the Hog Riders”, w której bohaterowie szykują się do walki.

Na drugim miejscu uplasował się nowy gracz w rankingu, czyli  telewizyjna reklama marki Skittles pod nazwą Bleachers, prezentująca oryginalne ujęcie popularnych słodyczy.

Podium zamyka spot marki adidas pod hasłem „Create your own game feat” z udziałem takich gwiazd piłkarskich, jak m.in. Messi czy Bale, który zagrzewa widzów do sportowej rywalizacji. W reklamie wystąpili znani sportowcy, jak m.in Leo Messi czy Gareth Bale. Jej hasło przewodnie mówi, że od teraz nie są to już tylko bohaterowie, ale rywale każdego z nas w grze, którą wykreujemy sami.

W rankingu, po raz kolejny, zauważalny jest trend reklam dodających odbiorcom energii i motywujących do działania. Poza adidasem, kolejną z nich zaprezentowała marka  Always w kontynuacji kampanii Always „#LikeAGirl - Unstoppable”, w której zachęca kobiety do przełamywania barier.

W zestawieniu zauważalne są także nawiązania do popularnych filmów. Reklama marki Duracell pod hasłem „Battle for Christmas Morning” przedstawia, jak z pomocą wyobraźni i baterii, rodzeństwu udaje się uruchomić miecze świetlne i stoczyć zwycięską bitwę w świąteczny poranek. Z kolei w spocie vivo Smart Phone widzimy Minionki układające zabawną choreografię do muzyki odtworzonej ze smartfona vivo.

Trzy kampanie, które znalazły się w rankingu pokazują, w jaki sposób przyciągnąć zainteresowanie widzów przed, w trakcie jak i po wielkim wydarzeniu sportowym.
Reklama oficjalnego sponsora Super Bowl czyli firmy Hyundai promująca model Elantra prezentuje funkcję głosowego uruchomienia samochodu, która może okazać się wyjątkowo pomocna w trakcie groźnego pościgu.

Producent popularnego napoju Mountain Dew przedstawił własny oryginalny sposób odpoczynku przed telewizorem podczas oglądania rozgrywek  Z kolei spot #Pokemon20 wprowadza widzów w świat, w którym także Pokemony stają do rywalizacji w ramach Super Bowl.



1. Clash of Clans: Ride the Hog Riders -  Supercell Clash of Clans
Agencje: Barton F. Graf


2. „Bleachers” - Skittles
Agencje: DDB Chicago, Starcom


3. „Create your own Game feat” - adidas
Agencje: 72andSunny, Carat


4. Samsung Galaxy S7 i S7 edge - Samsung
Agencje: Starcom


5. Always#LikeAGirl -Unstoppable - Procter&Gamble
Agencje: Leo Burnett, Starcom Mediavest Group

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Spot „Clash of Clans” najchętniej oglądaną na YouTube reklamą z Cannes Lions (ranking)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl