Spot grozy reklamuje Cheetos Potwory (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca nową serię chrupek kukurydzianych Cheetos (produkowanych przez PepsiCo) - Cheetos Potwory. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, D1, Ewesa i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Spot grozy reklamuje Cheetos Potwory (wideo)

Reklama Cheetos Potworów jest utrzymana w stylistyce filmu grozy: chrupki jedzone przez różne osoby wieczorem w tajemniczy sposób nagle unoszą się w powietrze i wylatują z pomieszczenia. Okazuje się, że sprawcą zamieszania jest brand hero marki - gepard Chester, który używa oryginalnego odkurzacza.

Spot podkreśla, że seria Cheetos Potwory obejmuje trzy warianty (Wampiry, Szkieletory i Demony) o różnych smakach i kształtach.

Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmuje internet (serwisy społecznościowe) oraz punkty sprzedaży (degustacje i materiały POS, event 13 lutego).

Reklamy ATL-owe przygotowała agencja BBDO Warszawa, komunikację w internecie prowadzi agencja D1, a za realizację eventów odpowiada agencja Ewesa. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"