O swoich filmowych planach Spotify poinformowało oficjalnie podczas konferencji. Według zapowiedzi w ofercie platformy pojawi się w pierwszej kolejności 12 seriali, w których każdy z odcinków będzie trwał od kilku do kilkunastu minut.
Wśród pierwszych seriali znajdzie się m.in. „Landmark”, w którym każdy z odcinków opowiada o jednym ważnym wydarzeniu w historii muzyki rozrywkowej. Inną propozycją z segmentu muzycznego będzie „Rush Hour”, serial rozgrywający się w środowisku raperów. Jego twórcą jest Russell Simmons i jego wytwórnia All Def Digital. Z kolei aktor i reżyser Tim Robbins zajął się produkcją serii opowiadającej o trudach dostania się na szczyt w świecie tancerzy.
Według zapowiedzi nowe seriale pojawią się w ofercie Spotify zarówno w wersji darmowej, jak i płatnej, jednak na początku będą dostępne jedynie dla użytkowników w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Szwecji.

Serialowe zapowiedzi Spotify mają być sposobem na przyciągnięcie do serwisu nowych użytkowników, a także skłonienie obecnych odbiorców platformy (jest ich 75 mln, z czego 30 mln to płatni subskrybenci) do spędzania większej ilości czasu w serwisie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wideo-na-facebooku-szybko-zyskuje-widzow-ale-to-klipy-na-youtube-angazuja-dluzej-opinie ##
Za filmową ofensywę Spotify odpowiada Tom Calderone, który dołączył do zespołu w marcu br. Wcześniej Calderone przez 17 lat pracował w Viacom i przyczynił się do rozkwitu kariery Britney Spears i Justina Timberlake’a, a ze Snoop Dogga uczynił gwiazdę telewizyjną.
W dalszych planach Spotify jest rozwinięcie oferty dla młodych odbiorców, którzy otrzymają propozycję w postaci seriali animowanych i komediowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spotify-wprowadza-reklamy-display-majace-byc-lepiej-widoczne ##











