Spoty i program w TV4 promują maturę z matematyki

W telewizji i radiu rusza kampania promująca obowiązkową maturę z matematyki. W ramach akcji w TV4 emitowany będzie cykl miniprogramów „MAT+MA – zobacz, jakie to proste”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania promująca obowiązkową maturę z matematyki ma za zadanie zmienić postrzeganie przez społeczeństwo – a zwłaszcza uczniów, ich rodziców i nauczycieli – obowiązkowej obecności tego przedmiotu na egzaminie dojrzałości oraz zmniejszyć związane z tym obawy. W ramach akcji w TV4 rusza emisja cyklu „MAT+MA – zobacz, jakie to proste” złożonego z miniprogramów, w których w prosty i przejrzysty sposób są omawiane zagadnienia matematyczna. Emisję każdego z 75 odcinków trwających po 3,5 minuty będą poprzedzały zapowiedzi w TV4 i Polsacie, a następnie poszczególne programy będą udostępniane w serwisie interklasa.pl. Cykl potrwa w TV4 do końca kwietnia.

Drugą część kampanii stanowią reklamy o charakterze wizerunkowym, podkreślające przydatność kompetencji matematycznych w życiu codziennym i zachęcające do nauki tego przedmiotu. W sześciu spotach różne dziedziny życia przedstawiają osoby odnoszące w nich sukcesy, m.in. znany fotograf Wojciech Wieteska oraz Marta Sziłajtis-Obiegło, najmłodsza Polka, która samotnie opłynęła świat. Reklamy są utrzymane w ciepłej, przyjacielskiej, mając na celu przełamanie stereotypów i negatywnych opinii na temat matematyki. Spoty będą emitowane w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP INFO, Polsat, TVN, TVN 7,  iTV, Polonia1, Polsat Sport i stacje tematyczne z pakietu At Media) oraz radiu (RMF FM, Radio Zet, PR III).

Całość działań jest realizowana przez Centralną Komisję Egzaminacyjną, która korzysta przy tym projekcie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Kreację na potrzeby kampanii – zaplanowanej do końca kwietnia – przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej