„Sprawa dla reportera” hitem TVP1, zyskała 500 tys. widzów

„Sprawę dla reportera” w obecnym sezonie ogląda o ponad 500 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji reporterskiego programu wygrywa z konkurencją.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze sześć wydań kolejnego sezonu programu Elżbiety Jaworowicz obejrzało średnio 3,09 mln widzów, co przełożyło się na 22,75 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 15,12 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. reporterski program TVP1 zyskał ponad 530 tys. widzów. Wówczas „Sprawę dla reportera” oglądało bowiem 2,56 osób, co przełożyło się odpowiednio na 21,77 proc. i 12,49 proc. udziału.

W paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” TVP1 jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 17,52 proc., emitujący w tym czasie „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasują się: Polsat (15,97 proc.; „Hotel 52” i „Przyjaciółki”) i TVP2 (6,89 proc.; „Paradoks” i początek filmów fabularnych z cyklu „Kocham kino”). Natomiast  w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia za TVN i Polsatem.

Oglądalność „Sprawy dla reportera” na tle konkurencji

Premierowe odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są w czwartki o godz. 21.25 na antenie TVP1.

grafika

Elżbieta Jaworowicz, autorka programu (fot. TVP)

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online