SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sprawa dla reportera” nadal hitem TVP1. Jesienią 13 mln zł z reklam

„Sprawę dla reportera” w jesiennym sezonie oglądało 3,09 mln osób, czyli o 80 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie 2012 roku. Jednak TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz nadal wygrała z konkurencją. Wpływy z reklam wyniosły 13,13 mln zł.

Premierowe odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25. Jesienny sezon programu, w okresie od 5 września do 19 grudnia br., oglądało średnio 3,09 mln widzów. Przełożyło się to na 22,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,45 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> „Sprawa dla reportera” na czele programów interwencyjnych

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz stracił 80 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 3,17 mln osób - udział wynosił odpowiednio 22,86 proc. i 14,38 proc.

W paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” TVP1 była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła stacja TVN z udziałem na poziomie 15,47 proc., emitująca w tym czasie „Kuchenne rewolucje” - zobacz szczegóły ich oglądalności. Dalej uplasował się: Polsat (11,11 proc.; „Hotel 52” - więcej o jego oglądalności, „2XL” - zobacz jego wyniki i filmy fabularne) i TVP2 (6,83 proc.; pasmo filmowe).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka była druga, przegrywając z TVN. Trzeci był Polsat, a czwarta - Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Sprawa dla reportera

3 087 786

22,34%

12,45%

TVN

2 137 717

15,47%

19,20%

Polsat

1 535 845

11,11%

11,60%

TVP2

944 339

6,83%

9,33%


Wpływy reklamowe przy emisji „Sprawy dla reportera” w jesiennym sezonie br. wyniosły 13,13 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejne odcinki programu Elżbiety Jaworowicz na antenie TVP1 będzie można oglądać od stycznia 2014 roku.

Dołącz do dyskusji: „Sprawa dla reportera” nadal hitem TVP1. Jesienią 13 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
agap.e
Co z tego,że oglądalnośc najwyższa skoro wpływy z reklam najmniejsze.Kuchenne rewolucje zarobiły 36mln.
odpowiedź
User
oj tam
kuchenne rewolucje są dla debili
odpowiedź