SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Sprawa dla reportera” straciła widzów, ale wygrywa z konkurencją

Program Elżbiety Jaworowicz “Sprawa dla reportera” ogląda obecnie o 900 tys. mniej widzów niż rok wcześniej. Magazyn daje Jedynce pozycję lidera wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja przegrywa z konkurentami.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność dziewięciu pierwszych wydań jesiennej serii “Sprawy dla reportera” wyniosła 2,63 mln widzów, co dało stacji 21,84 proc. udziału w grupie 4+ i 12,36 proc. w komercyjnej 16-49. Program nadawany był do końca października ok 22.00, a od listopada ukazuje się pół godziny wcześniej.

W analogicznym okresie ub.r. Sprawa dla reportera” gromadziła więcej widzów, bo 3,52 mln osób, a udział magazynu wynosił aż 24,98 proc. i 16,08 proc. Program wtedy nadawany był wcześniej, bo zaczynał się już o godz. 21.25, tuż po “Ojcu Mateuszu”.

W czasie nadawania magazynu Elżbiety Jaworowicz TVP 1 jest liderem w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce zajmuje stacja TVN, nadająca wówczas “Kuchenne rewolucje” oraz filmy, co daje jej 17,27 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (głównie “Szpilki na Giewoncie”; 16,84 proc.), a czwarta - TVP 2 (filmy z cyklu “Kocham Kino”; 8,86 proc.). Natomiast w grupie 16-49 Jedynka jest dopiero trzecia i osiąga udział sporo niższy od TVN i Polsatu.


Elżbieta Jaworowicz, autorka programu (fot. TVP)


“Sprawę dla reportera” oglądają głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.


Widownia “Sprawy dla reportera” odcinek po odcinku

DataGodz.Wszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
08-09-201121:572 262 16219,70%11,09%
15-09-201121:582 308 29619,55%11,13%
22-09-201121:562 705 61723,18%14,22%
29-09-201122:002 551 77321,83%10,91%
06-10-201121:562 723 38022,54%13,93%
13-10-201122:032 796 70323,77%13,60%
20-10-201122:042 422 98120,12%11,14%
27-10-201122:032 806 47823,24%12,22%
03-11-201121:303 132 25022,44%12,92%
Średnia 2 633 92921,84%12,36%


Oglądalność programu na tle konkurencji 

StacjaWszyscy 4+ 16-4916-49
AMRSHR %SHR %SHR %
TVP1-Sprawa2 633 92921,84%12,36%12,36%
TVN2 082 92417,27%21,91%21,91%
Polsat2 031 94216,84%19,09%19,09%
TVP 21 069 1918,86%9,61%9,61%


Profil widowni magazynu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni37,86%79
Kobiety62,14%120
Wiek 4-90,48%8
 10-151,49%22
16 - 190,66%12
20 - 241,91%24
25 - 293,25%37
30 - 344,76%57
35 - 394,51%61
40 - 444,74%74
45 - 496,28%91
50 - 548,74%109
55 - 599,90%128
6053,29%264
Wlk. miastaWieś45,59%116
< 50 tys.25,65%107
50-100 tys.7,87%92
100-200 tys.6,76%84
> 200 tys.14,12%70
ZawódTop management4,41%51
Pracownicy średniego szczebla8,13%54
Pracownicy fizyczni i rolnicy16,50%83
Emeryci60,42%235
Inni10,53%34
WykształceniePodstawowe63,61%141
Średnie23,99%81
Wyższe10,44%83
Inne1,96%15


 

Dołącz do dyskusji: “Sprawa dla reportera” straciła widzów, ale wygrywa z konkurencją

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hjalina2304@gmail.com
bardzo mi się podoba program Pani Jaworowicz chcialabym zawsze go oglądać
odpowiedź
User
fa
Już od pewnego czasu temu programowi ktoś powyrywał "zęby", być może autocenzura , dobrowolna? wymuszona ? trudno zgadnąć, wie to autorka.

Od roku lub dłużej traktuja te programy o ludzkiej biedzie niemożności, a nie walą w chore miejsca systemu, administracyjno, sondowo, bankowo, skarbowo społcznego jak poprzednio. Byc może w ramach "odpolityczniania" mediów. Za to Polsat podchwycił i zastapił w niedzielę 19_30 Panią Jaworowicz. Teraz tam telewidzowie zgrzytają zębami. ciekawe jak długo ten program pożyje....
odpowiedź
User
gość1000
oglądałem chyba z 10 lat temu...
odpowiedź