WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

SARE z rosnącymi przychodami i mniejszym zyskiem operacyjnym

Gorący temat

Piotr Kościelniak odchodzi z „Rzeczpospolitej”, zastąpi Kazimierza Paska jako naczelny „Focusa”

0

Sprzedawcy detaliczni stawiają na e-mail

2017-02-10 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W 2017 r. sprzedawcy detaliczni planują liczne inicjatywy marketingowe, mające na celu przede wszystkim zwiększenie obrotów.

Sprzedawcy detaliczni stawiają na e-mail

Z badania przeprowadzonego przez agencję Yes Lifecycle Marketing w październiku 2016 r. wynika, że główne cele, jakie na 2017 rok stawiają sobie sprzedawcy detaliczni, to wzrost sprzedaży, pozyskanie nowych klientów oraz zwiększenie ich zaangażowania.

Aby zrealizować te cele, największy odsetek badanych planuje inwestycje w takie kanały marketingowe jak e-mail (68 proc.) i social media (54 proc.).

Sprzedawcy detaliczni zamierzają w tym roku korzystać także z wielu cross-channelowych metod marketingowych, takich jak atrybucja (40 proc.), testowanie narzędzi dla kanałów i treści (38 proc.), oparte na danych, spójne postrzeganie klienta (35 proc.), czy zintegrowana, zautomatyzowana optymalizacja oferty (33 proc.).

Badanie wykazało także, że pomimo szumu wokół nowych technologii, takich jak beacony, wirtualna rzeczywistość, czy rzeczywistość rozszerzona, niewielu detalistów jest nimi zainteresowanych. Co więcej, ponad połowa z nich twierdzi, że te technologie w ogóle nie pasują do ich marek.

Autor: km

Wiecej informacji: sprzedawcy detaliczni, e-mail, inicjatywy marketingowe

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej