SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza sprzedaż aukcyjna w aplikacjach TVP Sport

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż aukcyjną w aplikacjach TVP Sport. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia, a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.

Sponsor, który wygra aukcję zyska ekspozycję reklamową w obszarze reklam display. Każdy miesiąc 2024 roku będzie licytowany oddzielnie, a ceny wywoławcze między poszczególnymi miesiącami będą się różnić w zależności od transmitowanych wydarzeń sportowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Zasady aukcji dostępne są na stronie internetowej Biura Reklamy TVP.

W ofercie TVP Sport na nadchodzący rok znajdują się m.in. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu.

- Sponsoring aplikacji to gwarancja ekskluzywnego dotarcia do przynajmniej kilkuset tysięcy kibiców sportu miesięcznie - podało biuro reklamy TVP, które aukcje dotyczące aplikacji TVP Sport zorganizuje drugi rok z rzędu.

W okresie styczeń-październik 2023 roku z aplikacji mobilnej TVP Sport korzystało średnio 694 tys. użytkowników miesięcznie, o 22 proc. więcej, niż rok wcześniej. Liczba użytkowników aplikacji na Smart TV wzrosło z 44 tys. do 104 tys.

Dołącz do dyskusji: Rusza sprzedaż aukcyjna w aplikacjach TVP Sport

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ada
Rozsądne podejście sprzedaży reklam dla najlepszej app sportowej na rynku. Brawo!
odpowiedź
User
Głąbek
Oglądam TVP Sport żoną i ona kolegami. Teściowa pomidorem telewizor żona ściera ekran.
odpowiedź