WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła o 29 tys. egz. Tylko „Puls Biznesu” na plusie wśród dzienników

Gorący temat

Edyta Sadowska odchodzi z Grupy Onet-RASP, Marcin Biegluk szefem portfolio prasowego

27

„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. „Flesz” wyprzedził „Galę”

2017-11-08 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W sierpniu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. „Flesz” wyprzedził „Galę”

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu 2017 roku wyniosła 153 647 egz. W porównaniu do sierpnia 2016 roku była ona niższa o 17,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek wynoszący 26,88 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 129 447 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 2,25 proc. do 87 216 egz.

Z piątej na czwartą lokatę, ze sprzedażą na poziomie 64 870 egz., awansował „Flesz” (Edipresse Polska). Średni wynik tego pisma zmalał o 9,77 proc.

Na ostatnią pozycję spadła „Gala” (Grupa Burda). Jego średni wynik spadł najbardziej w zestawieniu - o 30,60 proc. do 43 890 egz.

W sierpniu 2017 roku w porównaniu do lipca 2017 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Flesz” - było to 0,83 proc.

Z kolei jedyny spadek, wynoszący 47,60 proc., odnotowała „Viva!”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Party, Show, Gala, Viva!, Flesz, dwutygodnik people, zkdp

Komentarze (3) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia