Liderem spadków była "Gazeta Wyborcza" wydawana przez Agorę. Jej średnia sprzedaż ogółem w październiku wyniosła 260 451 egz., co oznacza spadek o 13,88% r/r.
"Gazeta Wyborcza" jest jednak nadal zdecydowanym liderem w segmencie "dzienniki opinii" i wyprzedza "Rzeczpospolitą" (Presspublica), która zanotowała spadek sprzedaży o 11,52% do 98 593 egz.
Liderem całego rynku jest tabloid "Fakt" wydawany przez Ringier Axel Springer Polska. Jego średnia sprzedaż ogółem spadła w październiku o 10,92% do 366 017 egz. Jego główny rywal "Super Express" (Murator) zanotował spadek o 11,6% do 171 198 egz.
Dziennik "Gazeta Polska Codziennie", którego pierwszy numer ukazał się we wrześniu, w październiku zanotował sprzedaż ogółem na poziomie 33 713 egz.












