WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderem sprzedaży e-wydań dzienników

Gorący temat

24/7Communication wchłania Headlines-Porter Novelli, Joanna Pruszyńska skupi się na CodersTrust Polska

1

„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją w I kwartale

2017-06-19 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszym kwartale br. umocniło się „Moje Mieszkanie”, które zanotowało jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Weranda”.

„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją w I kwartale

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 58 974 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyła się ona o 0,08 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się o 0,73 proc. do poziomu 40 279 egz.

Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 36 762 egz., po spadku o 6,07 proc.

Największy spadek, wynoszący 15,51 proc. do 22 374 egz., zanotowała z kolei „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Tytuł ten w rankingu był czwarty.

W marcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Moje Mieszkanie”, wyniosła 61 049 egz., po spadku względem marca 2016 roku o 12 proc.

Podium uzupełniają: „M jak Mieszkanie” (43 181 egz.; w dół o 8,49 proc.), które wyprzedziły „Cztery Kąty” (42 360 egz.; spadek 14,10 proc. - największy w zestawieniu).

Jedyny wzrost w tym ujęciu, wynoszący 11,15 proc. do 12 864 egz., odnotowało piąte w zestawieniu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Moje Mieszkanie, miesięcznik wnętrzarski, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia