WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„National Geographic Polska” liderem sprzedaży, tylko „NG Traveler” na plusie

Gorący temat

Edyta Sadowska odchodzi z Grupy Onet-RASP, Marcin Biegluk szefem portfolio prasowego

27

„M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty” w lipcu, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane

2017-10-17 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lipcu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, a na czele spadków znalazły się „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty” w lipcu, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lipcu 2017 roku wyniosła 46 327 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 6,07 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media), które awansowało z miejsca trzeciego. Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 4,92 proc. do poziomu 35 234 egz. Magazyn tej zanotował jedyny wzrost wśród pism wnętrzarskich w analizowanym okresie.

Na ostatnią lokatę podium spadł miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 30 551 egz., po spadku o 25,51 proc. Pismo to odnotowało z kolei największy spadek w całym zestawieniu.

W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - było to 12,15 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 11,29 proc., odnotowała w tym ujęciu „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Moje Mieszkanie, Dobre Wnętrze, miesięcznik wnętrzarski, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia