SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„CD-Action” liderem sprzedaży w lutym, „PC Format” stracił najwięcej

W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Sprzedaż ogółem magazynu „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2018 roku wyniosła 50 004 egz., czyli o 20,33 proc. mniej niż w lutym 2017 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), który awansował z miejsca trzeciego. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 33 798 egz., po spadku o 10,92 proc.

Z kolei na oczko niżej spadł „PC Format” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował największy spadek w zestawieniu - wynoszący 24,98 proc. do 29 457 egz.

W lutym 2018 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca dwa z trzech tytułów zanotowały spadki, a najwięcej też stracił „PC Format” - było to o 8,24 proc.

Z kolei zyskał tylko „Komputer Świat” - było to 5,25 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „CD-Action” liderem sprzedaży w lutym, „PC Format” stracił najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rrr
W gazetach od lat to samo. Żadnej nowej wiedzy. Tylko jakieś testy sprzętu,drogiego oprogramowania.
Jeden,dwa ciekawe artykuły na krzyż.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing