WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Spadła sprzedaż wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych w I kwartale, „Gazeta Pomorska” najchętniej kupowana

Gorący temat

Telewizja Polska spłaci 800 mln zł pożyczki w latach 2019-2023. „Płynność finansowa nie jest zagrożona”

7

„Twój Styl” liderem sprzedaży w lutym. „Wysokie Obcasy Extra” zyskały najwięcej

2017-05-12 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, a na czele spadków znalazła się „Uroda Życia”.

„Twój Styl” liderem sprzedaży w lutym. „Wysokie Obcasy Extra” zyskały najwięcej

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2017 roku wyniosła 175 609 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lutego 2016 roku pismo to zanotowało wzrost o 2,90 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z ósmej na drugą pozycję awansował magazyn „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w lutym br. uplasowała się na poziomie 69 386 egz., po wzroście o 23,94 proc. - największym w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 67 470 egz., po spadku o 14,15 proc.

Największy spadek, wynoszący 54,98 proc., zanotowała „Uroda Życia” (Edipresse Polska). Jej wynik wyniósł 49 460 egz. W zestawieniu spadł on z drugiej lokaty na siódmą.

W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 8,86 proc.) też pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”.

Najwięcej w tym ujęciu stracił z kolei miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska) - było to 26,75 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Twój Styl, Wysokie Obcasy Extra, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej