SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” liderem sprzedaży pism luksusowych w 2016 roku. „Wysokie Obcasy Extra” zyskały najwięcej

Liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych w ub.r. był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, a na czele spadków znalazł się magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”.

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w 2016 roku wyniosła 197 258 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do 2015 roku pismo to zanotowało spadek o 1,54 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem było „Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 87 000 egz., po spadku o 8,48 proc.

Trzecia pozycja należała do magazynu „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik sprzedażowy, po wzroście o 0,11 proc., uplasował się na poziomie 72 095 egz. Tytuł ten awansował z 8. lokaty.

Największy wzrost udziału odnotował miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który awansował z miejsca 12. na 4. Jego wynik zwiększył się o 4,37 proc. do 68 749 egz.

Najwięcej - 32,32 proc. - stracił miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 51 698 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 4. na 12.

W grudniu 2016 roku liderem również był „Twój Styl”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do grudnia 2015 roku zmniejszyła się o 14,38 proc. do 207 240 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „Avanti”, którego wynik sprzedażowy wyniósł 64 690 egz., po spadku o 27,29 proc. Podium uzupełnia „Pani”, która przed rokiem była szósta (63 558 egz., wzrost o 10,20 proc. - największy w zestawieniu).

Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) - było to 35,30 proc. do 51 107 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem sprzedaży pism luksusowych w 2016 roku. „Wysokie Obcasy Extra” zyskały najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl