SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, tylko „Cała Ty” na plusie

W lutym br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. Zyskał tylko magazyn „Cała Ty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2018 roku wyniosła 314 895 egz. Względem lutego 2017 roku zmniejszyła się ona o 11,21 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 258 840 egz., po spadku o 11,34 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 3,73 proc. do 218 669 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu - o 26,42 proc. do 142 651 egz.

Szóste miejsce zajął magazyn „Cała Ty” (Wydawnictwo Bauer), awansujący z miejsca siódmego. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika poszła do góry o 3,99 proc. do 103 786 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost zestawieniu.

Wyniki sprzedaży ogółem miesięczników poradnikowych w 2017 i 2018 roku (dane ZKDP)

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogły „Dobre Rady” - było to 24,90 proc.

Największy spadek, wynoszący 13,22 proc., odnotowała tutaj „Claudia” (Grupa Burda).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, tylko „Cała Ty” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing