WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Duży spadek sprzedaży „Twojego Stylu” w sierpniu. „Zwierciadło” na podium

Gorący temat

Edyta Sadowska odchodzi z Grupy Onet-RASP, Marcin Biegluk szefem portfolio prasowego

27

„Kobieta i Życie” liderem w sierpniu, sprzedaż „Cała Ty” wzrosła o 34 tys. egz.

2017-11-14 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W sierpniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Cała Ty”, a na czele spadków znalazły się „Dobre Rady” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Kobieta i Życie” liderem w sierpniu, sprzedaż „Cała Ty” wzrosła o 34 tys. egz.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2017 roku wyniosła 314 497 egz. Względem sierpnia 2016 roku zmniejszyła się ona o 6,79 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 262 399 egz., po spadku o 8,52 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 28,04 proc. do 188 638 egz.

Oczko niżej uplasował się magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), awansujący z miejsca siódmego. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika wzrosła o 32,60 proc. do 138 366 egz. - najbardziej w zestawieniu.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem również pochwalić się mogła „Cała Ty” (Phoenix Press) - było to 44,52 proc.

Największy spadek, wynoszący 12,64 proc., odnotował tutaj „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Kobieta i Życie, Claudia, miesięcznik poradnikowy, zkdp

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia