WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Bravo” liderem sprzedaży w segmencie pism młodzieżowych w 2016 roku

„Kobieta i Życie” z najwyższą sprzedażą w 2016 roku (top 150 miesięczników)

2017-04-01 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Na czele średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników w zeszłym roku znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 150 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

„Kobieta i Życie” z najwyższą sprzedażą w 2016 roku (top 150 miesięczników)

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w 2016 roku wyniosła 337 999 egz. W porównaniu do 2015 roku zmniejszyła się ona o 1,70 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 289 979 egz., po spadku o 5,65 proc. Ostatnią pozycję podium zajęły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Średni wynik sprzedażowy tego tytułu zmniejszył się o 8,70 proc. do 266 984 egz.

Oczko niżej znalazł się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego uśredniony wynik sprzedażowy w zeszłym roku zmalał o 20,91 proc. do 197 286 egz.

Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - awansował z miejsca siódmego na piąte. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 197 258 egz., po spadku o 1,54 proc.

Warto dodać, że z dziesiątego na siódme miejsce awansował miesięcznik „Retro” (też Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w ub.r. zwiększył się o 3,72 proc. do 162 483 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia pięć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla kobiet. Trzy miejsca przypadły miesięcznikom kulinarnym. Ponadto w top 10 znalazło się jeden miesięcznik luksusowy oraz jedno pismo yellow.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: mk

Wiecej informacji: miesięcznik, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia