WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„CD-Action” liderem sprzedaży w I-III kwartale. „PC Format” stracił najwięcej

Gorący temat

„Gazeta Polska Codziennie” wspiera związaną z pismem sędzię jako kandydatkę do KRS i broni Ryszarda Czarneckiego ws. słów o Róży Thun

4

„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I-III kwartale 2017

2017-12-19 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszych trzech kwartałach br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I-III kwartale 2017

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku wyniosła 55 310 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się ona o 1,38 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 1,17 proc. do poziomu 39 139 egz.

Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 35 837 egz., po spadku o 7,95 proc. - największym w zestawieniu.

We wrześniu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Moje Mieszkanie”, wyniosła 59 138 egz., po wzroście względem września 2016 roku o 7,31 proc.

Podium uzupełniają: „Cztery Kąty” (46 344 egz.; wzrost o 16,20 proc. - największy w zestawieniu), które wyprzedziły „M jak Mieszkanie” (41 787 egz.; spadek 4,26 proc.).

Z kolei największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 16,98 proc. do 11 342 egz., odnotowało piąte w zestawieniu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Moje Mieszkanie, Dobre Wnętrze, miesięcznik wnętrzarski, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia