SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży w I półroczu, wszystkie tytuły na minusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w pierwszym półroczu br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu 2019 roku uplasowała się na poziomie 650 025 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 8,23 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,44 proc. i ustabilizowała się na poziomie 255 976 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w pierwszych sześciu miesiącach br. wyniósł 111 241 egz., po spadku o 11,88 proc. - największym w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 10,01 proc. i wyniosła 63 039 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu br. wyniosła 273 952 egz. Była ona o 8,62 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2018 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 179 257 egz., po spadku o 6,08 proc.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 133 262 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 4,96 proc.

W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 10,97 proc. do poziomu 603 922 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (240 965 egz.; w dół o 13,43 proc. - największy spadek wśród wszystkich pism), a trzecie - „Kurier TV” (104 276 egz., - 11,91 proc.).

Wśród dwutygodników telewizyjnych liderem średniej sprzedaży ogółem również w tym ujęciu był „Tele Świat”, którego wynik względem czerwca 2018 roku roku zmniejszył się o 10,61 proc. do poziomu 249 999 egz.

Drugi był magazyn „TV14” (166 459 egz.; wzrost o 7,80 proc.), a na podium znalazł się jeszcze „Tele Max” (123 279 egz., - 8 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży w I półroczu, wszystkie tytuły na minusie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
the observer
Na pysk ten tele tydzień strasznie leci. Ale kasa się zgadza, przynajmniej w agencji impact.
odpowiedź