SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Weranda” i „Cztery Kąty” ze wzrostem sprzedaży w styczniu, „Dobre Wnętrze” najbardziej w dół

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w styczniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Weranda”, a na czele spadków znalazło się „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w styczniu 2018 roku wyniosła 48 131 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 8,54 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansowały „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 2,62 proc. do poziomu 33 656 egz.

Na kolejną pozycję spadł miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 30 696 egz., po spadku o 11,91 proc.

Czwarta była „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca największy wzrost w zestawieniu - o 4,32 proc. do 22 280 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 18,57 proc. do 8 601 egz., odnotowało ostatnie w zestawieniu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogły „Cztery Kąty” - było to 22 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 31,11 proc., również i w tym ujęciu odnotowało „Dobre Wnętrze”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Weranda” i „Cztery Kąty” ze wzrostem sprzedaży w styczniu, „Dobre Wnętrze” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing